Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hahmojen säkäkorkeuutta koskeva ilmoitus (26.06.2013)

Siirry alas

Hahmojen säkäkorkeuutta koskeva ilmoitus (26.06.2013) Empty Hahmojen säkäkorkeuutta koskeva ilmoitus (26.06.2013)

Viesti kirjoittaja Katkeransuloinen Ke Kesä 26 2013, 04:10

Yleisesti ilmoittakoon ja muistuttakoon kaikille, että hahmojen säkäkorkeus on maksimissaan 130 cm. Olen saattanut hyväksyä muutamankin hahmon ajatuksissani korkeammallakin säkäkorkeudella, vaikka ei olisikaan ollut tarkoitus. Kun kyse on maksimi säkäkorkeudesta olisi toivottavaa että pelaajat itsekin huomioisivat rajoitteet. En ole näiden asioiden kanssa hirveän tarkka, mutta ottakaanne huomioon että kyseessä ei kuitenkaan ole mikään suuri eläin ja hyvällä tuurilla verrattavissa suureen koiraan tai pieneen poniin. Ne henkilöt, jotka tietävät hahmonsa säkäkorkeuden menevän reilusti yli maksimin toivoisin ottamaan minuun yhteyttä yksityisviestillä, sillä hahmokohtaiset poikkeukset ovat hyväksyttäviä, mutta silloin tiedoissa pitää olla virallinen lausuntoni asiasta.

Koska 130 cm on maksimi säkäkorkeus valkohäntäpeurilla se meinaa sitä että kukaan kauriista ei voi olla Häivähdyksen suurin. Olen huomannut, että pelaajat ovat alkaneet kisailla tästä, joten enää hahmot eivät mene läpi yli maksimi säkäkorkeuden, ellei asiasta ole pyydetty erillistä lupaa ja olen antanut lausuntoni hahmon tietoihin.
Katkeransuloinen
Katkeransuloinen
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 1480
Join date : 17.12.2012
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu

http://www.haivahdys.arkku.net/

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa